
Семеняка Людмила Іванівна
дитячий психолог, спеціаліст ІІ категорії, арт-терапевт, тренер, спікер Міжнародного фестивалю «Арт-практик. Діти» в містах України.
Посада: практичний психолог, соціальний педагог школи.
Для мене професія психолога - це не просто робота, а покликання. Я обожнюю працювати з дітьми: супроводжувати їх, допомагати, підтримувати, творити, грати з ними та ще більше їх пізнавати. Я психолог – практик, так як вже понад 7 років працюю в сфері освіти з дітьми, їх батьками та педагогами. Я проводжу консультативну, діагностичну, розвивальну, корекційну роботу. Допомагаю налагодити дитячо-батьківські відносини, зрозуміти, що відбувається з дитиною та допомогти подолати психологічні труднощі, справитись з емоційними та поведінковими проблемами, складнощами у спілкуванні з однолітками та дорослими, труднощами у навчанні.
Основні напрямки роботи практичного психолога в школі:
Робота з дітьми:
• Психодіагностичне дослідження;
• Індивідуальне та групове консультування;
• Корекційна робота (індивідуальна, групова);
• Психологічна просвіта та профілактика (тренінги, заняття з елементаи тренінгу, “години пихолога”, психологічні ігри, диспути, бесіди);
• Робота з дітьми з особливими освітніми потребами.
• Профорієнтаційна робота;
• Організаційно-методична робота;
• Навчальна діяльність (уроки психології, курси за вибором, факультативи)..
Робота з педагогами:
• Виступи на педагогічних нарадах, участь у «круглих столах»;
• Проведення психологічних тренінгів;
• Індивідуальне консультування;
• Психологічне просвітництво педпрацівників школи;
• Розробка психологічних рекомендацій щодо оптимізації навчально-виховного процессу.
Робота з батьками:
• Виступи на батьківських зборах;
• Індивідуальне консультування щодо виховання та розвитку дітей;
• Спільні тренінги для батьків і дітей;
• Забезпечення зв’язку «батьки – учень – учитель»;
• Психологічна просвіта.
Завдання соціально - психологічної служби на 2019 - 2020 н.р.:
- формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність);
- виховання відповідальності за себе, за добробут нашої країни;
- допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до закладу освіти;
- психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками;
- забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству);
- організація надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО;
- посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми.
Протягом професійної діяльності пройшла такі навчальні курси: