/Files/images/изображение_viber_2020-03-31_14-24-49.jpg

Семеняка Людмила Іванівна

дитячий психолог, спеціаліст ІІ категорії, арт-терапевт, тренер, спікер Міжнародного фестивалю «Арт-практик. Діти» в містах України.
Посада: практичний психолог, соціальний педагог школи.
Для мене професія психолога - це не просто робота, а покликання. Я обожнюю працювати з дітьми: супроводжувати їх, допомагати, підтримувати, творити, грати з ними та ще більше їх пізнавати. Я психолог – практик, так як вже понад 7 років працюю в сфері освіти з дітьми, їх батьками та педагогами. Я проводжу консультативну, діагностичну, розвивальну, корекційну роботу. Допомагаю налагодити дитячо-батьківські відносини, зрозуміти, що відбувається з дитиною та допомогти подолати психологічні труднощі, справитись з емоційними та поведінковими проблемами, складнощами у спілкуванні з однолітками та дорослими, труднощами у навчанні.
/Files/images/изображение_viber_2020-03-31_15-00-19.jpg

Основні напрямки роботи практичного психолога в школі:

Робота з дітьми:

• Психодіагностичне дослідження;

• Індивідуальне та групове консультування;

• Корекційна робота (індивідуальна, групова);

• Психологічна просвіта та профілактика (тренінги, заняття з елементаи тренінгу, “години пихолога”, психологічні ігри, диспути, бесіди);

• Робота з дітьми з особливими освітніми потребами.

• Профорієнтаційна робота;

• Організаційно-методична робота;

• Навчальна діяльність (уроки психології, курси за вибором, факультативи)..

/Files/images/изображение_viber_2020-03-31_15-00-28.jpg

Робота з педагогами:

• Виступи на педагогічних нарадах, участь у «круглих столах»;

• Проведення психологічних тренінгів;

• Індивідуальне консультування;

• Психологічне просвітництво педпрацівників школи;

• Розробка психологічних рекомендацій щодо оптимізації навчально-виховного процессу.

/Files/images/122.jpg

Робота з батьками:

• Виступи на батьківських зборах;

• Індивідуальне консультування щодо виховання та розвитку дітей;

• Спільні тренінги для батьків і дітей;

• Забезпечення зв’язку «батьки – учень – учитель»;

• Психологічна просвіта.

/Files/images/1.png

/Files/images/2.png

Завдання соціально - психологічної служби на 2019 - 2020 н.р.:

- формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність);

- виховання відповідальності за себе, за добробут нашої країни;

- допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до закладу освіти;

- психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками;

- забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству);

- організація надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО;

- посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми.

Протягом професійної діяльності пройшла такі навчальні курси:

/Files/images/Безымянный1.png

/Files/images/Безымянный2.png

/Files/images/Безымянный4.png

/Files/images/Безымянный3.png

/Files/images/Безымянный5.png

/Files/images/Безымянный7.png

/Files/images/Безымянный6.png

Кiлькiсть переглядiв: 245